Schrijf nu in voor onze initiatietrainingen!

Kriebelt het om te voetballen? Word jij onze nieuwe geel/zwarte voetbalheld?

Dan zijn onze initiatietrainingen iets voor jou! Op de woensdagen 8 en 15 mei 2024 kunnen meisjes en jongens van geboortejaren 2016 tot 2019 komen naar onze initiatietrainingen.

Dat kan zowel voor kinderen die al voetballen als voor kinderen die nog maar enkel thuis een balletje getrapt hebben. Je hoeft niet aan allebei de sessies deel te nemen, je kan dat bij inschrijving kiezen.

De trainingssessies vinden telkens plaats vanaf 18u00 op onze terreinen gelegen te Kloosterstraat 16 in 9520 Sint-Lievens-Houtem. We vragen graag om indien dat mogelijk is om een kwartier op voorhand aanwezig te zijn en een drinkfles te voorzien. Inschrijven is verplicht via onderstaand formulier. Hou er rekening mee dat we een maximumcapaciteit hebben, twijfel dus zeker niet te lang! Inschrijven is gratis.

Uw kind krijgt een proeftraining gegeven door onze mix van heel ervaren tot enthousiast groeiende trainers. Deze trainingen gaan door op kunstgras. Tevens zijn er ook mensen van de club aanwezig voor een woordje uitleg aan de ouders.

Zit je nog met vragen? Mail naar jeugd@eendrachthoutem.be. Onze jeugdverantwoordelijken helpen u graag verder!

Schrijf nu in voor de initiatietrainingen!

Gelieve de naam in te geven
Gelieve een geboortedatum van 2016 tot 2019 in te geven in formaat 25/01/2016
Gelieve de naam van de contactpersoon in te vullen
Invalid Input
Voer een geldig e-mailadres in

Invalid Input
Indien de speler ergens anders is aangesloten weten we graag waar. Dit wordt NOOIT gecommuniceerd naar de huidige club en is enkel ter onzer informatie.

U moet minstens één training selecteren!
Invalid Input
U moet akkoord gaan met de privacyvoorwaarden van dit formulier!