Clubnieuws

22 juli 2024
Het is zover: het voetbalseizoen wordt weer op gang getrapt! Ontdek het voorbereidingsprogramma van onze volwassen ploegen.
17 juli 2024
Na 7 seizoenen onafgebroken inzet stopt Joke Van Pamel als kinesiste op de bank bij onze A-kern, om zich meer te kunnen focussen op haar eigen praktijk. Geelzwart gaat dus op zoek naar een nieuwe kinesist voor op de bank!
22 april 2024
Ontdek welke clubs op welk provinciaal niveau zitten volgend seizoen, mooi in kaart gebracht via Google Maps!
13 april 2024
Kriebelt het om te voetballen? Word jij onze nieuwe geel/zwarte voetbalheld? Dan zijn onze initiatietrainingen iets voor jou! Op de woensdagen 8 en 15 mei 2024 kunnen meisjes en jongens van geboortejaren 2016 tot 2019 komen naar onze initiatietrainingen.
08 januari 2024
Kom naar onze nieuwjaarsrecepties op 14 en 20 januari!
23 november 2023
Dankzij AB Inbev wordt het een smakelijke Black Friday: we schenken pintjes aan €1,5 en de brouwerij legt de rest gewoon bij!
11 november 2023
We zijn helemaal klaar om jullie voor het eerst voor eten te ontvangen in onze gloednieuwe kantine! Omdat onze keuken nog niet helemaal operationeel is kozen we voor een heerlijke barbecue. Na een zomer met veel regen leek ons dat wel heel erg welkom. Zien we jou tijdens Houtem Jaarmarkt?
26 oktober 2023
Een stickerboek met alle spelers van E.Houtem erin? Haast je naar Proxy Delhaize Sint Lievens Houtem voor je eerste setje stickers van onze voetbalhelden! Per aankoopschijf van €15 krijg je een pakje met 4 stickers. De actie loopt tot 20 december. Krijg jij jouw volledige stickerboek vol?
06 september 2023
De competitie is gestart voor alle ploegen, we zijn opnieuw vertrokken voor 8 maand voetbalplezier voor jong en oud! Toch begint E.Houtem A met een domper op de feestvreugde: de eerste twee thuiswedstrijden, tegen Gavere-Asper op 10 september en tegen VV Volkegem op 24 september, moeten achter gesloten deuren gespeeld worden.
26 augustus 2023
Het laatste weekend van de voorbereiding is aangebroken, dus spelen onze volwassen ploegen nog een laatste oefenwedstrijd. Zijn ze klaar voor de competitie?