Clubnieuws

Nieuwjaarsreceptie op 14/01 én 20/01!

08 januari 2024
Kom naar onze nieuwjaarsrecepties op 14 en 20 januari!

Black Friday bij E.Houtem: pintjes aan €1,50!

23 november 2023
Dankzij AB Inbev wordt het een smakelijke Black Friday: we schenken pintjes aan €1,5 en de brouwerij legt de rest gewoon bij!

Jaarmarktbarbecue in onze nieuwe kantine!

11 november 2023
We zijn helemaal klaar om jullie voor het eerst voor eten te ontvangen in onze gloednieuwe kantine! Omdat onze keuken nog niet helemaal operationeel is kozen we voor een heerlijke barbecue. Na een zomer met veel regen leek ons dat wel heel erg welkom. Zien we jou tijdens Houtem Jaarmarkt?

Stickeractie van Delhaize gaat van start!

26 oktober 2023
Een stickerboek met alle spelers van E.Houtem erin? Haast je naar Proxy Delhaize Sint Lievens Houtem voor je eerste setje stickers van onze voetbalhelden! Per aankoopschijf van €15 krijg je een pakje met 4 stickers. De actie loopt tot 20 december. Krijg jij jouw volledige stickerboek vol?

Wedstrijden tegen Gavere-Asper en Volkegem achter gesloten deuren

06 september 2023
De competitie is gestart voor alle ploegen, we zijn opnieuw vertrokken voor 8 maand voetbalplezier voor jong en oud! Toch begint E.Houtem A met een domper op de feestvreugde: de eerste twee thuiswedstrijden, tegen Gavere-Asper op 10 september en tegen VV Volkegem op 24 september, moeten achter gesloten deuren gespeeld worden.

Veel voetbal in het laatste voorbereidingsweekend!

26 augustus 2023
Het laatste weekend van de voorbereiding is aangebroken, dus spelen onze volwassen ploegen nog een laatste oefenwedstrijd. Zijn ze klaar voor de competitie?

Start jouw dochter of zoon met voetballen?

22 juli 2023
We hebben nog plaats voor geboortejaren 2016, 2017 en 2018! Nog niet ingeschreven? Lees dan hier snel meer!

Onze tijdelijke kantine is er klaar voor!

20 juli 2023
Het is weer tijd voor voetbal. Met deze tijdelijke toog voorzien we je alvast van drank!

Provinciale reeksen Oost-Vlaanderen 2023-2024

01 mei 2023
Ontdek de voorlopige indeling voor het komende seizoen, mooi in kaart gebracht via Google Maps!

Speel jij ook volgend jaar bij E.Houtem?

21 maart 2023
Om de juiste hoeveelheid ploegen te kunnen inschrijven voor seizoen 2023-2024 vragen we aan alle spelers om het formulier op deze pagina in te vullen.