Onze ombudsman staat steeds voor u klaar!

Beste spelers, ouders, grootouders, supporters, trainers en afgevaardigden, beste sympathisanten,

Een voetbalclub, dat is meer dan wat mensen die een bal richting doel schieten. We zijn een grote vereniging, en voor veel van onze jeugdspelers ook min of meer hun 'jeugdvereniging'. Onze club probeert deze rol zoveel mogelijk ook te vervullen, maar uiteraard is het niet evident om voor alles een gepaste begeleiding te voorzien. Daarom heeft de club besloten om de nieuwe functie van ombudsman in het leven te roepen. Tim De Backer wordt binnen onze club het aanspreekpunt voor alle persoonlijke problemen van spelers, ouders en medewerkers. Onder persoonlijke problemen verstaan we niet-sportieve problemen zoals persoonlijke problemen van financiĆ«le of familiale aard, problemen op studievlak of de combinatie voetbal / studies, racisme, pestgedrag of intimidatie. Deze kan u steeds bij Tim melden. Het spreekt voor zich dat alle klachten gegarandeerd in alle discretie zullen behandeld worden. Tim zal evenwel nooit gevolg geven aan anonieme klachten, deze blijven onbehandeld.

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus wacht niet met het melden van uw probleem. Tim is regelmatig aanwezig tijdens trainingsdagen en wedstrijddagen. U kan hem telefonisch bereiken op de onderstaande gegevens.

Tim De Backer

GSM: 0476/56.46.20